vineri, 10 noiembrie 2017

Vrei să cedezi orașul păpușarului? Susține boicotul!

Ca mulți din voi mă gîndeam să boicotez referendumul de demitere a primarului din 19 noiembrie curent. La-m crezut pe Nastase și Sandu ca doar boicotul e soluția de a salva orașul de Plahotniuc!

Am mers pînă am convinge și apropiații.  Cînd colo, m-am trezit luni dimineața că  Plahotniuc și-a pus deja primarul! 

Păi,  chiar așa?

I-am dat parlamentul păpușarului. Apoi guvernul. Acum și primaria. A mai ramas să-l numim premier, și toată țara e a lui!

Nu mai înțeleg nimic.


Tot dumneata ziceai că demisia este o pedeapsă mult prea blîndă pentru Dorin Chirtoacă. http://tribuna.md/2017/05/19/andrei-nastase-demiterea-lui-dorin-chirtoaca-ar-fi-o-sanctiune-prea-blanda/

Apoi, tot dumneata prietenește l-ai îndemnat pe Dorin să-și dea demisia, dar nu te-a ascultat. https://www.youtube.com/watch?v=mBdwtvDqzRY&feature=youtu.be 

Te-am crezut atunci. Te-am crezut acum. Si unde am ajuns?

Dumneata ziceai ca Chirtoaca e omul lui Plahotniuc. Si acum, dacă stau și mă gîndesc, ne îndemni să  salvăm pe sluga păpușarului?

Cu noi cum rămîne?

Astazi  îl avem chiar pe Plahotniuc la primarie! Pînă ce, cu un primar interimar. Și dacă boicotam, obținem ce?

Vă zic eu. Chirtoacă –eliberat din funcție și condamnat penal, iar  Silvia Raider va deveni primar. Apropo, Chirtoacă nu va avea  drept de a ocupa vreo funcție minimum  următorii 5 ani.

Reiese, ca noi cedăm ca proștii capitala pe farfurie păpușarului? Prin boicot evitam și alegerile  anticipate, spre bucuria PD? Oare pentru asta am luptat cu toți în 2015, 2016 în PMAN?

Or, poate ne mobilizăm cu toți și ne salvăm orașul de hoți, deschidem portița pentru alegeri anticipate de care se teme PD acum!

Numai alegerile ne vor permite să obținem primăria, să punem un candidat onest și competent.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu